Psikoloji

    Olumsuzluk Hayal Ama Ertelemek Degil

    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bu yöntemle yaşam süresi yüzde 25 uzayacak.
    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bugüne kadar şekerin zararları biliniyor ancak kuvvetli bir antioksidan olan E vitamininin kalp sağlığını koruduğu, diyabeti önlediği düşünülüyordu. Jena Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, her ikisinin […]

Recent Posts

To show the recent posts is just one thing you can use this tabbed section for. There are many more. It´s up to your creativity.

  • Olumsuzluk Hayal Ama Ertelemek Degil
  • Obezite Bulasici!
  • Firtinali Iliskiler Kalp Sagligini Bozuyor
  • Bayramda Beslenmeye Dikkat
  • Karsiliksiz Ask Verem Yapiyor!
  • Eyvah! Depresyondayız!!!
  • Stress Hayatınızı Etkilemesin
    • About this Theme

      This theme was inspired by the great magazine style themes of Brian Gardner and Darren Hoyt. I took those elements that I liked the most in every theme and combined them together in one single theme. The different page templates are inspired by Brian Gardners "Revolution" theme, the use of custom fields is something I first recognized at "Mimbo" by Darren Hoyt. The Tabbed section in this version 2.0 is done by using ui.tabs by Klaus Hartl (stilbuero.de).

      The Name of the theme was inspired by the famous American jazz sax-player, Branford Marsalis. Although I´m German, I decided to present this theme in english in order to make it available for a greater audience. German version may follow.

      This is my very first WP-Theme and if you detect any bugs, please let me know. If you use this theme, please let me also know and make sure the copyright remains as it is.

      Email me at kontakt@der-prinz.com

    No categories

    deneme

    Olumsuzluk Hayal Ama Ertelemek Degil

    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bu yöntemle yaşam süresi yüzde 25 uzayacak.
    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bugüne kadar şekerin zararları biliniyor ancak kuvvetli bir antioksidan olan E vitamininin kalp sağlığını koruduğu, diyabeti önlediği düşünülüyordu. Jena Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, her ikisinin […]

    asd

    Olumsuzluk Hayal Ama Ertelemek Degil

    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bu yöntemle yaşam süresi yüzde 25 uzayacak.
    Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bugüne kadar şekerin zararları biliniyor ancak kuvvetli bir antioksidan olan E vitamininin kalp sağlığını koruduğu, diyabeti önlediği düşünülüyordu. Jena Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, her ikisinin […]